16 Aralık 2009 Çarşamba

W.E.T.

"Work of Art"dan Robert Sall,
"Eclipse"den Eric Martensson ve
"Talisman"dan Jeff Scott Soto'dan kurulu
W.E.T, melodik rockın yeni temsilcisi..

Grubun kendi adını taşıyan ilk albümlerinde, Yngwie Malmsteen'in ilk iki solo albümünden tanıdığımız, daha sonra çeşitli gruplarla çalışıp, solo çalışmalar da yapan Soto, vokal tekniği ve şarkı yazarlığıyla grubu baştan bir adım öne taşıyor...

Ancak beni albümde çeken şey, Martensson'un etkileyici gitarı oldu... Bunda zaman zaman John Skykes etkisini hissetmemin payı yok değil...

Sall da, bir melodik rock grubunun olmazsa olması keyboard ile oldukça başarılı...

Albümün şimdiye kadar üç liste parçası var..."One Love", "Comes Down Like a Rain" ve "Brothers in Arms"... Gruptan beklenebileceği gibi albümde çok sayıda da balad bulunuyor... Özellikle "Running from the heartache"... "Açılış parçası "Invincible" ve "I'll be there" de öne çıkan parçalardan...

Bu arada, bir zamanlar "Journey"de vokalistlik yapan Soto'nun, neden tercih edildiğini "If i fall" da anlayabiliyorsunuz... Parçayı sanki Steve Perry seslendiriyor...

Dinledikçe daha çok beğeneceğiniz albüm, türü sevenler için ideal...






1 yorum:

Atilla Çelik dedi ki...

Bu albümü dinler dinlemez hemen sevmiştim. Gerçekten kaliteli bir albüm. Harika parçalar var ve ilk dinlediğim zamanlar müptelası olmuştum. Sürekli dinliyordum. Albümün bana göre efsane parçası "Comes Down Like a Rain". Hypnogaja'nın coverladığı "Here Comes The Rain Again" tadında hafiften.

Bence bu albüm son dönemin değerli işlerinden biri.

Konu Başlıkları