21 Ocak 2010 Perşembe

Did you hear about the Morgans...

Romantik komedi tarzındaki "Did you hear about the Morgans", ayrı yaşayan bir çiftin bir cinayete tanık olmaları nedeniyle, alındıkları koruma programında başlarından geçenlerle ilgili bir hikaye ...

"Şehirliler kırsalda ne yapar" temasını bir kez daha perdeye aktaran film, New York'ta üst tabakadan bir çiftin, küçük bir kasabada geçirmek zorunda oldukları zaman içinde yaşam, aile ve ilişkiler üzerine kazandıkları deneyimleri, arka planda bir polisiye öyküyle birlikte anlatıyor...

Türün olmazsa olmaz adamı Hugh Grant'ın, oyunculuk yeteneği tartışmalı Sarah Jesica Parker ile birlikte oynadığı film, tarzın tüm klişelerini barındıran, senaryosunda zeka ışıltıları bulunmayan ortalamanın çok altında bir seyirlik... Başı ümit vaad etse de, çiftin şehirden ayrılmalarıyla birlikte hikaye, sıradan bir komediye dönüşüyor...

Marc Lawrance'in yönettiği filmde, Grant-Parker ikilisine, Mary Steenburgen ve Sam Elliot eşlik ediyor...





3 yorum:

Tolga dedi ki...

Konuyla alakası yok ama ilk defa beni MİM lediler ve ben de ilk defa 7 kişiyi MIM ledim bunlardan birisi de sensin :)

Eliza Doolittle dedi ki...

Hmmm, bu aksam gitsem mi diyordum buna, baska filmlere bakayim olmazsa...SJP'in hayatinin rolu sex and the city'di, onun disinda is cikmiyo..Fragmandan gordugum kadariyla Hugh Grant'in yaninda da pek kartolos kalmis ama yaziiik :)
Up in The Air daha mi iyiydi Goks Bey?

Unknown dedi ki...

bahri k...teşekkürler

eliza... parker'in carrie dışında bir rolde olacağını düşünmüyorum...

up in the air, tabi ki bu filmden çok daha iyi...

Konu Başlıkları