18 Kasım 2009 Çarşamba

Fame...

Alan Parker'in 1980'de yarattığı ve sonrasında tv dizisiyle bir furyaya dönüşen "Fame", klip yönetmeni Kevin Tancharoen'in yorumuyla bir kez daha gençliğin huzurunda...

Ancak film, genç ve müzikle yakından ilgili bir yönetmen olmanın, gençlik üzerine film çekmek için yeterli olamayacağının en güzel kanıtını oluşturuyor... Hiç olmamış...

New York Dans Okulu'ndaki öğrenci ve öğretmenlerin özel ve okul yaşamlarından kesitler sunan bu ünlü müzikalin günümüze uyarlanmış hali, yüzeysel olmaktan kurtulamıyor... Gerek kötü oyunculuk, gerekse senaryonun özensizliği, filmi beklentilerden uzaklaştırıyor...

Orjinalini 80'lerde seyrettiğimde beğendiğim, İngiltere'de kaldığım süre içinde de dizisinin müdavimi olduğum Fame, bu haliyle bana hiçbirşey ifade etmedi... Filmin yanı sıra müzikleri de yetersiz buldum...

Zamanın, müziğin değiştiğini biliyorum...ancak filmi gençken izleseydim, düşüncem farklı olur muydu... Sanmıyorum...





Hiç yorum yok:

Konu Başlıkları