18 Kasım 2012 Pazar

Cloud atlas...

''Cloud atlas''...

Altı hikayeden oluşan film,  insanların başka hayatları nasıl etkilediği üzerine kurulu...

Yaşamların başkaları üzerinde yarattığı farklı etkileri anlatan film, bir şekilde birbirlerine bağlanan farklı zamanlarda geçen değişik türden hikayeleri gözler önüne seriyor...

Tom Tykwer ile Wachowski kardeşlerin çektiği film, oyuncuları her hikayede farklı rollerde oynatarak ilginç bir yönteme başvuruyor...

Tom Hanks ile Halle Berry'in yanlış seçimler olduğu film, yorucu kurgusu ile görsel anlamda iyi olsa da bütün olarak tatmin etmiyor...

3/5



1 yorum:

Adsız dedi ki...

Kurgunun yorucu olduğu fikrine kesinlikle katılıyorum. Hatta yönetmen hikayelerin bağlantılarını neden böylesine karmaşık anlatmayı tercih etmiş diye düşünmedim değil. Ancak hikayeler arasıdaki o ince detayları, ayrıntıları fark ettikçe inanılmaz keyif aldım. Tom Hanks ve Hale Berry başarılı oyuncular olabilirler ama kesinlikle ortak bir kimyaları yok.
Genel anlamda baktığımda ise filmin anlattıkları- ya da benim filmden aldığım mı desem- beni düşündürdü hatta sarstı diyebilirim.

*Sorgulama sahnesinde kadının karşısındakine verdiği cevap ve gemide efendi-köle konuşması esnasında gözlerimin nemlendiğini dees geçmemem gerek!

Konu Başlıkları