31 Mayıs 2012 Perşembe

Chernobyl diaries...

''Chernobyl Diaries''... Film, bir grup gencin nükleer facianın meydanageldiği bölgeyi gezmek istemeleri ve mahsur kalmalarıyla ilgili... Bu ürkünç yeri ziyaret etmek isteyen gençler, araçlarının bozulması üzerine bölgeden ayrılamazlar...

Akşam olunca ilginç gelişmeler yaşanır ve gençler yalnız olmadıklarını öğrenirler...
Yer fikri ilginç olsa da film türün tüm klişelerini kullanıyor ve bu ilginç düşünceyi hakkıyla hayata geçiremiyor...
Fragmanını izlemeniz yeterli...

1/5

3 yorum:

Vladimir dedi ki...

Prometheus ve Chronicle filmleri hakkında ne düşündüğünüzü çok merak ediyorum. Sırada olabilirler mi acaba?

Unknown dedi ki...

Prometheus'u sinemaya bıraktım... sen beğenmişsin umarım ben de beğenirim...

Vladimir dedi ki...

Şahane demiyorum ama kaç gün oldu izleyeli hala aklıma gelen yerleri var. Oturup ilk dört filmi yeniden izledim kafama takılan sorular için :)

Chronicle da değişik bu arada.. Ama sinemalık değil..

Konu Başlıkları